Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE
Üldinfo
Koolituse sihtrühm
Koolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” on suunatud:
- kõigile, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
- kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
- kõigile uutele ja juba töötavatele klienditeenindajatele;
- kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.
Koolituse eesmärk
Koolituse eesmärk on anda inimesele toimetuleku oskused, mida saab kasutada, kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks.
Koolitus annab
- Teadmised klientide erinevatest vajadustest;
- oskused kasutada erinevates olukordades erinevaid suhtlemisvõtteid;
- oskuse analüüsida oma käitumist konfliktisituatsioonis;
- ülevaate erinevatest konfliktide lahendamise strateegiatest.
Koolituse toimumise aeg
Koolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” toimub 15/11/2023 kell 10.00-13.15.
Koolituse auditoorne maht on 4 akadeemilist tundi.
Koolituse programm
Kell | Teema | Koolitaja |
10.00-11.30 |
|
![]() Psühholoog, koolitaja |
11.30-11.45 | Vaheaeg | |
11.45-13.15 |
|
![]() Psühholoog, koolitaja |
Kõik koolitusel osalejad saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.
Õpiväljund
- Koolitusel osaleja oskab ära tunda ja kaardistada “raske” kliendi vajadusi.
- Koolitusel osaleja oskab kasutada “raske” kliendi puhul erinevaid suhtlemisvõtteid ja valib konflikti lahendamiseks sobiva strateegia.
- Koolitusel osaleja oskab käituda konfliktisituatsioonis professionaalselt.
Koolituse toimumise koht
Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.
- Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist).
- Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
- Online-koolitus toimub Zoom’i keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.
Koolituse maksumus
- Koolituse maksumus on 149 €. Hind sisaldab käibemaksu.
Registreerumine
Osalejad arvavad
Anonüümne (Kuidas tulla toime “raske” kliendiga? 10-2022):
“Jäin rahule kõikidega, võib olla natukene rohkem veel näidist, mida rääkida ja kuidas rääkida tahaks. Aga muu osas väga hea ja pädev koolitaja. Väga asjalik ja tore ka.”
Anonüümne (Kuidas tulla toime “raske” kliendiga? 10-2022):
“Aitäh huvitavate ja kasulike koolituste eest. Koolitaja on suurepärane professionaal. Kursustel saadud info täiendas olemasolevaid teadmisi. Soovin edu ja rohkem uusi kliente!”