Veebikoolitus Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?

Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE

Üldinfo

Koolituse sihtrühm

Koolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” on suunatud:

  • kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
  • kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
  • kõigile klienditeenindajatele;
  • kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on anda inimesele  toimetuleku oskused, mida saab  kasutada, kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks.

Koolitus annab

  • Teadmised klientide erinevatest vajadustest;
  • oskused kasutada erinevates olukordades erinevaid suhtlemisvõtteid;
  • oskuse analüüsida oma käitumist konfliktisituatsioonis;
  • ülevaate erinevatest konfliktide lahendamise strateegiatest.

Koolituse toimumise aeg

On-line veebikoolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” toimub 22/04/2021 kell 10.00-13.15  (4 akadeemilist tundi).

Koolituse programm

Kell Teema Lektor
10.00-11.30
  • Kes on raske klient?
  • Raske kliendi vajadused ja ootused.
  • Grupiarutelu: Mis teevad ühest inimesest raske kliendi.
  • Suhtlemisvõtted, mis hõlbustavad raske kliendiga toimetulekut.
Anneli Salk Anneli Salk
11.30-11.45 Vaheaeg
11.45-13.15
  • Peamised vead raske kliendiga suhtlemisel.
  • Kuidas käituda konfliktisituatsioonis nii verbaalselt kui ka mitteverbaalselt.
  • Konfliktide lahendamise strateegiad.
  • Praktiline harjutus: professionaalne kliendisuhtlus keerulises olukorras.
  • Mis määrab kliendi rahulolu?
Anneli Salk Anneli Salk

Kõik koolituse läbinud saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.

Õpiväljund

  • Koolitusel osaleja oskab ära tunda ja kaardistada kliendi vajadused.
  • Koolitusel osaleja oskab kasutada erinevate klientide puhul erinevaid suhtlemisvõtteid.
  • Koolitusel osaleja oskab käituda konfliktisituatsioonis professionaalselt.
  • Koolitusel osaleja valib konflikti lahendamiseks sobiva strateegia.

Koolituse toimumise koht

  • Koolitus toimub veebikeskkonnas ZOOM. Igale osalejale saadetakse emailile päev enne koolituse toimumist personaalne koolitusel osalemise veebilink.

Koolituse maksumus

  • Koolituse maksumus on 79 eurot, hinnale lisandub käibemaks.

    Kinnisvarakool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

    Kinnisvarakoolil on kokkulepped mitmete Eesti juhtivate kinnisvarabüroodega, kes on valmis koolitusel osalenutele tööpakkumised tegema.

    Koolituse tellimine

    Koolituse tellimiseks palun:

    • helista telefonile +372 525 6655 (Margot Toompark) või
    • täida allolev tellimisvorm või
    • saada kiri aadressile kool@kinnisvarakool.ee.
    Margot Toompark, Kinnisvarakool OÜ juhatuse liige

    Registreerumine

      Nimi (nõutav):
      Ettevõte/aadress/eraisik:
      Telefon (nõutav):
      Meiliaadress (nõutav):
      Kommentaar:

      Tellin koos koolitusega soodushinnaga käsiraamatud.
      Kinnisvaraõiguse ABC (2018) 17 € (tavahind 17,99 €)Planeerimisseadus ja selle rakendamine 11 € (tavahind 11,99 €)Uus korteriomandi- ja korteriühistuseadus 17 € (tavahind 17,99 €)Uus ehitusseadustik ja ehitamine 11 € (tavahind 11,99 €)Kuidas müüa kinnisvara? 12 € (tavahind 12,99 €)Kinnisvaramaakleri ABC 14 € (tavahind 16,99 €)Nõuanded koduostjale 13 € (tavahind 13,99 €)Pärimine 14 € (tavahind 16,99 €)Perekonnaõigus ja varasuhted 13 € (tavahind 14,99 €)Tööleping ja töölepingu seadus 9 € (tavahind 9,99 €)

      Liitun meililistiga
      Olen tutvunud Kinnisvarakool OÜ õppekorralduse alustega

      • Mitmele koolitusele korraga registreerumiseks kasuta vormi lehel "Registreeru".