Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?

Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE

Üldinfo

Koolituse sihtrühm

Koolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” on suunatud:

  • kõigile, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
  • kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
  • kõigile uutele ja juba töötavatele klienditeenindajatele;
  • kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on anda inimesele  toimetuleku oskused, mida saab  kasutada, kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks.

Koolitus annab

  • Teadmised klientide erinevatest vajadustest;
  • oskused kasutada erinevates olukordades erinevaid suhtlemisvõtteid;
  • oskuse analüüsida oma käitumist konfliktisituatsioonis;
  • ülevaate erinevatest konfliktide lahendamise strateegiatest.

Koolituse toimumise aeg

Koolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” toimub 01/03/2023 kell 10.00-13.15.

Koolituse auditoorne maht on 4 akadeemilist tundi.

Koolituse programm

Kell Teema Koolitaja
10.00-11.30
  • Kes on raske klient?
  • Raske kliendi vajadused ja ootused.
  • Grupiarutelu: Mis teevad ühest inimesest raske kliendi.
  • Suhtlemisvõtted, mis hõlbustavad raske kliendiga toimetulekut.
Anneli SalkAnneli Salk
Psühholoog, koolitaja
11.30-11.45 Vaheaeg
11.45-13.15
  • Peamised vead raske kliendiga suhtlemisel.
  • Kuidas käituda konfliktisituatsioonis nii verbaalselt kui ka mitteverbaalselt.
  • Konfliktide lahendamise strateegiad.
  • Praktiline harjutus: professionaalne kliendisuhtlus keerulises olukorras.
  • Mis määrab kliendi rahulolu?
Anneli SalkAnneli Salk
Psühholoog, koolitaja

Kõik koolitusel osalejad saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.

Õpiväljund

  • Koolitusel osaleja oskab ära tunda ja kaardistada “raske” kliendi vajadusi.
  • Koolitusel osaleja oskab kasutada “raske” kliendi puhul erinevaid suhtlemisvõtteid ja valib konflikti lahendamiseks sobiva strateegia.
  • Koolitusel osaleja oskab käituda konfliktisituatsioonis professionaalselt.

Koolituse toimumise koht

Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.

  • Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist).
  • Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
  • Online-koolitus toimub Zoom’i keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.

Koolituse maksumus

  • Koolituse maksumus on 124 €. Hind sisaldab käibemaksu.

    Kinnisvarakool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

    Kinnisvarakoolil on kokkulepped mitmete Eesti juhtivate kinnisvarabüroodega, kes on valmis koolitusel osalenutele tööpakkumised tegema.

    Koolituse tellimine

    Koolituse tellimiseks palun:

    • helista telefonile +372 525 6655 (Margot Toompark) või
    • täida allolev tellimisvorm või
    • saada kiri aadressile kool@kinnisvarakool.ee.
    Margot Toompark, Kinnisvarakool OÜ juhatuse liige

    Registreerumine

      Nimi (nõutav):
      Ettevõte/aadress/eraisik:
      Telefon (nõutav):
      Meiliaadress (nõutav):
      Kommentaar:

      Tellin koos koolitusega soodushinnaga käsiraamatud.
      Kinnisvaraõiguse ABC (2018) 15 € (tavahind 17,99 €)Planeerimisseadus ja selle rakendamine 12 € (tavahind 14,99 €)Uus korteriomandi- ja korteriühistuseadus 15 € (tavahind 17,99 €)Uus ehitusseadustik ja ehitamine 12 € (tavahind 14,99 €)Kuidas müüa kinnisvara? 12 € (tavahind 14,99 €)Kinnisvaramaakleri ABC 15 € (tavahind 17,99 €)Nõuanded koduostjale 12 € (tavahind 14,99 €)Perekonnaõigus ja varasuhted 12 € (tavahind 14,99 €)Tööleping ja töölepingu seadus 7 € (tavahind 9,99 €)

      Liitun meililistiga
      Olen tutvunud Kinnisvarakool OÜ õppekorralduse alustega

      • Mitmele koolitusele korraga registreerumiseks kasuta vormi lehel "Registreeru".

      Osalejad arvavad

      Anonüümne (Kuidas tulla toime “raske” kliendiga? 10-2022):
      “Jäin rahule kõikidega, võib olla natukene rohkem veel näidist, mida rääkida ja kuidas rääkida tahaks. Aga muu osas väga hea ja pädev koolitaja. Väga asjalik ja tore ka.”

      Anonüümne (Kuidas tulla toime “raske” kliendiga? 10-2022):
      “Aitäh huvitavate ja kasulike koolituste eest. Koolitaja on suurepärane professionaal. Kursustel saadud info täiendas olemasolevaid teadmisi. Soovin edu ja rohkem uusi kliente!”

      Vaata ka teisi meie koolitustel osalejate arvamusi…

      Kinnisvarakoolis järgmisena:

      30.11.2022 Kasutusluba ja selle taotlemine