Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?

Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE

Üldinfo

Koolituse sihtrühm

Koolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” on suunatud:

  • kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
  • kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
  • kõigile klienditeenindajatele;
  • kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on anda inimesele  toimetuleku oskused, mida saab  kasutada, kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks.

Koolitus annab

  • Teadmised klientide erinevatest vajadustest;
  • oskused kasutada erinevates olukordades erinevaid suhtlemisvõtteid;
  • oskuse analüüsida oma käitumist konfliktisituatsioonis;
  • ülevaate erinevatest konfliktide lahendamise strateegiatest.

Koolituse toimumise aeg

Koolitus “Kuidas tulla toime “raske” kliendiga?” toimub 02/12/2021 kell 10.00-13.15  (4 akadeemilist tundi).

Koolituse programm

Kell Teema Lektor
10.00-11.30
  • Kes on raske klient?
  • Raske kliendi vajadused ja ootused.
  • Grupiarutelu: Mis teevad ühest inimesest raske kliendi.
  • Suhtlemisvõtted, mis hõlbustavad raske kliendiga toimetulekut.
Anneli Salk Anneli Salk
11.30-11.45 Vaheaeg
11.45-13.15
  • Peamised vead raske kliendiga suhtlemisel.
  • Kuidas käituda konfliktisituatsioonis nii verbaalselt kui ka mitteverbaalselt.
  • Konfliktide lahendamise strateegiad.
  • Praktiline harjutus: professionaalne kliendisuhtlus keerulises olukorras.
  • Mis määrab kliendi rahulolu?
Anneli Salk Anneli Salk

Kõik koolituse läbinud saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.

Õpiväljund

  • Koolitusel osaleja oskab ära tunda ja kaardistada kliendi vajadused.
  • Koolitusel osaleja oskab kasutada erinevate klientide puhul erinevaid suhtlemisvõtteid.
  • Koolitusel osaleja oskab käituda konfliktisituatsioonis professionaalselt.
  • Koolitusel osaleja valib konflikti lahendamiseks sobiva strateegia.

Koolituse toimumise koht

Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.

  • Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist).
  • Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
  • Online-koolitus toimub Zoom’i keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.

Koolituse maksumus

  • Koolituse maksumus on 99 €. Hind sisaldab koolitusmaterjale.

    Kinnisvarakool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

    Kinnisvarakoolil on kokkulepped mitmete Eesti juhtivate kinnisvarabüroodega, kes on valmis koolitusel osalenutele tööpakkumised tegema.

    Koolituse tellimine

    Koolituse tellimiseks palun:

    • helista telefonile +372 525 6655 (Margot Toompark) või
    • täida allolev tellimisvorm või
    • saada kiri aadressile kool@kinnisvarakool.ee.
    Margot Toompark, Kinnisvarakool OÜ juhatuse liige

    Registreerumine

      Nimi (nõutav):
      Ettevõte/aadress/eraisik:
      Telefon (nõutav):
      Meiliaadress (nõutav):
      Kommentaar:

      Tellin koos koolitusega soodushinnaga käsiraamatud.
      Kinnisvaraõiguse ABC (2018) 15 € (tavahind 17,99 €)Planeerimisseadus ja selle rakendamine 12 € (tavahind 14,99 €)Uus korteriomandi- ja korteriühistuseadus 15 € (tavahind 17,99 €)Uus ehitusseadustik ja ehitamine 12 € (tavahind 14,99 €)Kuidas müüa kinnisvara? 12 € (tavahind 14,99 €)Kinnisvaramaakleri ABC 15 € (tavahind 17,99 €)Nõuanded koduostjale 12 € (tavahind 14,99 €)Pärimine 15 € (tavahind 17,99 €)Perekonnaõigus ja varasuhted 12 € (tavahind 14,99 €)Tööleping ja töölepingu seadus 10 € (tavahind 12,99 €)

      Liitun meililistiga
      Olen tutvunud Kinnisvarakool OÜ õppekorralduse alustega

      • Mitmele koolitusele korraga registreerumiseks kasuta vormi lehel "Registreeru".

      Kinnisvarakoolis järgmisena:

      28.09.2021 Kinnisvaraõiguse ABC