Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE
Üldinfo
Koolituse sihtrühm
“Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” on suunatud:
- kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
- kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
- kõigile klienditeenindajatele;
- kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.
Koolituse eesmärk
Koolituse “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” eesmärk on anda inimesele oskused, mida kasutades oskaks ta juhtida tulemuslikult ja professionaalselt kliendisuhtlust.
Koolitus annab
- Igapäevased kliendisuhtluse “tööriistad”, mis teevad kliendisuhtluse lihtsamaks ja sujuvamaks;
- oskuse professionaalselt suhelda kliendiga;
- juhtida kliendisuhtluse protsessi eduka lõpuni;
- ülevaate erinevatest klienditüüpidest;
- arusaamise kuidas kliendid otsustavad.
Koolituse toimumise aeg
On-line veebikoolitus “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” toimub 22/03/2021 kell 10.00-13.15 (4 akadeemilist tundi).
Koolituse programm
Kell | Teema | Lektorid |
10.00-11.30 |
|
![]() Anneli Salk psühholoog ja koolitaja |
11.30-11.45 | Vaheaeg | |
11.45-13.15 |
|
![]() Anneli Salk psühholoog ja koolitaja |
Kõik koolituse läbinud saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.
Õpiväljund
- Koolitusel osaleja oskab suhelda kliendiga professionaalselt ja hoida suhtluse ajal positiivset kontakti.
- Koolitusel osaleja teab, kuidas juhtida tulemuslikult kliendisuhtlust.
- Koolitusel osaleja saab aru ja oskab määrata erinevaid klienditüüpe.
- Koolitusel osaleja saab aru, mis määrab ära kas müügitehing on edukas.
Koolituse toimumise koht
- Koolitus toimub veebikeskkonnas ZOOM. Igale osalejale saadetakse emailile päev enne koolituse toimumist personaalne koolitusel osalemise veebilink.
Koolituse maksumus
- Koolituse maksumus on 79 eurot, hinnale lisandub käibemaks.