Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE
Üldinfo
Koolituse sihtrühm
Koolitus “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” on suunatud:
- kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
- kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
- kõigile klienditeenindajatele;
- kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.
Koolituse eesmärk
Koolituse eesmärk on anda koolitusel osalejale oskused, mida kasutades saaks juhtida tulemuslikult ja professionaalselt positiivset kliendisuhtlust.
Koolitus annab
- Igapäevased kliendisuhtluse “tööriistad”, mis teevad kliendisuhtluse lihtsamaks ja sujuvamaks;
- oskuse professionaalselt suhelda kliendiga;
- juhtida kliendisuhtluse protsessi eduka lõpuni;
- ülevaate erinevatest klienditüüpidest;
- arusaamise kuidas kliendid otsustavad.
Koolituse toimumise aeg
Koolitus “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” toimub 20/09/2023 kell 10.00-13.15.
Koolituse auditoorne maht on 4 akadeemilist tundi.
Koolituse programm
Kell | Teema | Koolitaja |
10.00-11.30 |
|
![]() Anneli Salk psühholoog ja koolitaja |
11.30-11.45 | Vaheaeg | |
11.45-13.15 |
|
![]() Anneli Salk psühholoog ja koolitaja |
Kõik koolitusel osalejad saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.
Õpiväljund
- Koolitusel osaleja oskab suhelda kliendiga professionaalselt ja hoida suhtluse ajal positiivset kontakti.
- Koolitusel osaleja teab, kuidas juhtida tulemuslikult kliendisuhtlust.
- Koolitusel osaleja saab aru ja oskab määrata erinevaid klienditüüpe.
- Koolitusel osaleja saab aru, mis määrab ära kas müügitehing on edukas.
Koolituse toimumise koht
Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.
- Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist).
- Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
- Online-koolitus toimub Zoom’i keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.
Koolituse maksumus
- Koolituse maksumus on 149 €. Hind sisaldab käibemaksu.
Registreerumine
Osalejad arvavad
Anonüümne (Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida? 01-2022):
“Koolituse korraldus ja infoliikumine toimis hästi, koolitaja oli pädev, teema oli huvitav, osalejaid kaasati aktiivselt.”