Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?

Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE

Üldinfo

Koolituse sihtrühm

Koolitus “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” on suunatud:

  • kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
  • kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
  • kõigile klienditeenindajatele;
  • kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on anda koolitusel osalejale oskused, mida kasutades saaks juhtida tulemuslikult ja professionaalselt positiivset kliendisuhtlust.

Koolitus annab

  • Igapäevased kliendisuhtluse “tööriistad”, mis teevad kliendisuhtluse lihtsamaks ja sujuvamaks;
  • oskuse professionaalselt suhelda kliendiga;
  • juhtida kliendisuhtluse protsessi eduka lõpuni;
  • ülevaate erinevatest klienditüüpidest;
  • arusaamise kuidas kliendid otsustavad.

Koolituse toimumise aeg

Koolitus “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” toimub 20/09/2023 kell 10.00-13.15.

Koolituse auditoorne maht on 4 akadeemilist tundi.

Koolituse programm

Kell Teema Koolitaja
10.00-11.30
  • Mis teeb müügiinimese edukaks?
  • Kuidas professionaalselt kliendiga kontakti võtta, tehingust vestelda ja  positiivselt  kontakt lõpetada ?
  • Tulemuslik protsessi juhtimine müügitehingutes
  • Praktiline harjutus: Kontakti loomine ja hoidmine
Anneli Salk
Anneli Salk
psühholoog ja koolitaja
11.30-11.45   Vaheaeg
11.45-13.15
  • Mida kliendid tahavad?
  • Erinevad klienditüübid – nende ootused ja vajadused.
  • Ostutehingu otsustamise strateegiad – klientide valikud.
  • Grupiarutelu: mis saab määravaks otsuseks, et tehing teostatakse?
  • Mis määrab kliendiga suhtlemise edukuse müügitehingutes?
  • Praktiline harjutus:  kliendisuhtluse juhtimine.
Anneli Salk
Anneli Salk
psühholoog ja koolitaja

Kõik koolitusel osalejad saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.

Õpiväljund

  • Koolitusel osaleja oskab suhelda kliendiga professionaalselt ja hoida suhtluse ajal positiivset kontakti.
  • Koolitusel osaleja teab, kuidas juhtida tulemuslikult kliendisuhtlust.
  • Koolitusel osaleja saab aru ja oskab määrata erinevaid klienditüüpe.
  • Koolitusel osaleja saab aru, mis määrab ära kas müügitehing on edukas.

Koolituse toimumise koht

Koolitus toimub hübriidõppe vormis – osaleja saab valida, kas osaleb kontaktkoolitusel klassiruumis või veebi teel.

  • Kontaktkoolitus toimub Kinnisvarakooli koolitusklassis Tulika 19, Tallinn, Flora Maja B-korpuse 1. korrusel ruumis number 138 (sissepääs sisehoovist).
  • Flora Maja sisehoovis on tasuline parkla. Parkimine ümberkaudsetel tänavatel tasuta.
  • Online-koolitus toimub Zoom’i keskkonnas. Osalemise info saadetakse osalejatele eraldi registreerumise järel.

Koolituse maksumus

  • Koolituse maksumus on 149 €. Hind sisaldab käibemaksu.

    Kinnisvarakool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

    Kinnisvarakoolil on kokkulepped mitmete Eesti juhtivate kinnisvarabüroodega, kes on valmis koolitusel osalenutele tööpakkumised tegema.

    Koolituse tellimine

    Koolituse tellimiseks palun:

    • helista telefonile +372 525 6655 (Margot Toompark) või

    • täida allolev tellimisvorm või

    • saada kiri aadressile kool@kinnisvarakool.ee.

    Margot Toompark, Kinnisvarakool OÜ juhatuse liige

    Registreerumine

      Nimi (nõutav):

      Ettevõte/aadress/eraisik:

      Telefon (nõutav):

      Meiliaadress (nõutav):

      Kommentaar:

      Tellin koos koolitusega soodushinnaga käsiraamatud.
      Kinnisvaraõiguse ABC (2018) 15 € (tavahind 17,99 €)Planeerimisseadus ja selle rakendamine 12 € (tavahind 14,99 €)Uus korteriomandi- ja korteriühistuseadus 15 € (tavahind 17,99 €)Uus ehitusseadustik ja ehitamine 12 € (tavahind 14,99 €)Kuidas müüa kinnisvara? 12 € (tavahind 14,99 €)Kinnisvaramaakleri ABC 15 € (tavahind 17,99 €)Nõuanded koduostjale 12 € (tavahind 14,99 €)Perekonnaõigus ja varasuhted 12 € (tavahind 14,99 €)Tööleping ja töölepingu seadus 7 € (tavahind 9,99 €)

      Liitun meililistiga

      Olen tutvunud Kinnisvarakool OÜ õppekorralduse alustega

      • Mitmele koolitusele korraga registreerumiseks kasuta vormi lehel "Registreeru".

      Osalejad arvavad

      Anonüümne (Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida? 01-2022):
      “Koolituse korraldus ja infoliikumine toimis hästi, koolitaja oli pädev, teema oli huvitav, osalejaid kaasati aktiivselt.”

      Vaata ka teisi meie koolitustel osalejate arvamusi…

      Kinnisvarakoolis järgmisena:

      05.-07.09.2023 Kinnisvara ABC