Veebikoolitus Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?

Siin lehel:
Üldinfo / Programm / Õpiväljund / Toimumine ja maksumus / REGISTREERUMINE

Üldinfo

Koolituse sihtrühm

“Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” on suunatud:

  • kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
  • kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
  • kõigile klienditeenindajatele;
  • kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.

Koolituse eesmärk

Koolituse “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” eesmärk on anda inimesele oskused, mida kasutades oskaks ta juhtida tulemuslikult ja professionaalselt kliendisuhtlust.

Koolitus annab

  • Igapäevased kliendisuhtluse “tööriistad”, mis teevad kliendisuhtluse lihtsamaks ja sujuvamaks;
  • oskuse professionaalselt suhelda kliendiga;
  • juhtida kliendisuhtluse protsessi eduka lõpuni;
  • ülevaate erinevatest klienditüüpidest;
  • arusaamise kuidas kliendid otsustavad.

Koolituse toimumise aeg

On-line veebikoolitus “Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?” toimub 20/09/2021 kell 10.00-13.15 (4 akadeemilist tundi).

Koolituse programm

Kell Teema Lektorid
10.00-11.30
  • Mis teeb müügiinimese edukaks?
  • Kuidas professionaalselt kliendiga kontakti võtta, tehingust vestelda ja  positiivselt  kontakt lõpetada ?
  • Tulemuslik protsessi juhtimine müügitehingutes
  • Praktiline harjutus: Kontakti loomine ja hoidmine
Anneli Salk
Anneli Salk
psühholoog ja koolitaja
11.30-11.45   Vaheaeg
11.45-13.15
  • Mida kliendid tahavad?
  • Erinevad klienditüübid – nende ootused ja vajadused.
  • Ostutehingu otsustamise strateegiad – klientide valikud.
  • Grupiarutelu: mis saab määravaks otsuseks, et tehing teostatakse?
  • Mis määrab kliendiga suhtlemise edukuse müügitehingutes?
  • Praktiline harjutus:  kliendisuhtluse juhtimine.
Anneli Salk
Anneli Salk
psühholoog ja koolitaja

Kõik koolituse läbinud saavad sellekohase Kinnisvarakooli tõendi.

Õpiväljund

  • Koolitusel osaleja oskab suhelda kliendiga professionaalselt ja hoida suhtluse ajal positiivset kontakti.
  • Koolitusel osaleja teab, kuidas juhtida tulemuslikult kliendisuhtlust.
  • Koolitusel osaleja saab aru ja oskab määrata erinevaid klienditüüpe.
  • Koolitusel osaleja saab aru, mis määrab ära kas müügitehing on edukas.

Koolituse toimumise koht

  • Koolitus toimub veebikeskkonnas ZOOM. Igale osalejale saadetakse emailile päev enne koolituse toimumist personaalne koolitusel osalemise veebilink.

Koolituse maksumus

  • Koolituse maksumus on 99 €. Hind sisaldab koolitusmaterjale.

    Kinnisvarakool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

    Kinnisvarakoolil on kokkulepped mitmete Eesti juhtivate kinnisvarabüroodega, kes on valmis koolitusel osalenutele tööpakkumised tegema.

    Koolituse tellimine

    Koolituse tellimiseks palun:

    • helista telefonile +372 525 6655 (Margot Toompark) või
    • täida allolev tellimisvorm või
    • saada kiri aadressile kool@kinnisvarakool.ee.
    Margot Toompark, Kinnisvarakool OÜ juhatuse liige

    Registreerumine

      Nimi (nõutav):
      Ettevõte/aadress/eraisik:
      Telefon (nõutav):
      Meiliaadress (nõutav):
      Kommentaar:

      Tellin koos koolitusega soodushinnaga käsiraamatud.
      Kinnisvaraõiguse ABC (2018) 17 € (tavahind 17,99 €)Planeerimisseadus ja selle rakendamine 11 € (tavahind 11,99 €)Uus korteriomandi- ja korteriühistuseadus 17 € (tavahind 17,99 €)Uus ehitusseadustik ja ehitamine 11 € (tavahind 11,99 €)Kuidas müüa kinnisvara? 12 € (tavahind 12,99 €)Kinnisvaramaakleri ABC 14 € (tavahind 16,99 €)Nõuanded koduostjale 13 € (tavahind 13,99 €)Pärimine 14 € (tavahind 16,99 €)Perekonnaõigus ja varasuhted 13 € (tavahind 14,99 €)Tööleping ja töölepingu seadus 9 € (tavahind 9,99 €)

      Liitun meililistiga
      Olen tutvunud Kinnisvarakool OÜ õppekorralduse alustega

      • Mitmele koolitusele korraga registreerumiseks kasuta vormi lehel "Registreeru".